ІНФОРМАТИКА І ТЕХНОЛОГІЇ НУШ

ТЕХНОЛОГІЧНА ГАЛУЗЬ
ТЕХНОЛОГІЇ

Зміст технологічної освітньої галузі реалізується через навчальний предмет «Дизайн і технології».
Метою навчання дизайну і технологій є розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з іншими, самореалізації, культурного й національного самовияву.
Досягнення поставленої мети передбачає виконання таких завдань:
- формування цілісного уявлення про матеріальне і нематеріальне виробництво;
- сприяння розвитку естетично-ціннісного ставлення до традицій українського народу в праці, декоративно-прикладному мистецтві;
- набуття досвіду поетапного створення корисних і естетичних виробів у партнерській взаємодії: від задуму до його втілення в матеріалах;
- вироблення навичок застосовувати традиційні та сучасні технології, раціонально використовувати матеріали;
- формування культури праці, прагнення удосконалювати процес і результати проектно-технологічної діяльності, свій життєвий простір.
Реалізація мети і завдань освітнього предмета здійснюється за такими змістовими лініями: «Інформаційно-комунікаційне середовище», «Середовище проектування», «Середовище техніки і технологій», «Середовище соціалізації».
Змістова лінія «Інформаційно-комунікаційне середовище» охоплює вивчення питань гармонійного поєднання функціональності та естетичності у виробах; пошук та опрацювання тематичної інформації у взаємодії з іншими; дослідження природних, штучних і синтетичних матеріалів; розрізнення та читання графічних зображень; конструювання виробів з готових деталей.
Змістова лінія «Середовище проектування» спрямована на реалізацію творчого потенціалу учнів, створення умов для продукування ідей, вибору особисто привабливих об’єктів праці; дизайнерське проектування –моделювання і конструювання; виконання елементарних графічних зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.
Змістова лінія «Середовище техніки і технологій» передбачає формування навичок організації робочого місця, безпечної праці з ручними інструментами та пристосуваннями; поетапне виготовлення виробів з використанням традиційних та сучасних технологій; раціональне використання матеріалів.
Змістова лінія «Середовище соціалізації» спрямована на формування здатності оцінювати та презентувати результати проектно-технологічної діяльності, обговорювати їх з іншими; ефективно використовувати створені вироби; долучатися до благочинної діяльності; виконувати трудові дії в побуті для самообслуговування та якісного облаштування життєвого простору.
Розподіл навчальних годин за темами, добір об’єктів праці вчитель визначає самостійно, враховуючи умови навчання та педагогічну доцільність.  
Календарно-тематичні планування для 1-2 класів  НУШ
1. Календарно-тематичне планування уроків 1 класу  НУШ з курсу "Дизайн і технології" за альбомом-посібником з трудового навчання до підручника за програмами О.Савченко та Р. Шияна

2. Календарно-тематичне планування  уроків Технології і дизайн 2 клас НУШ за підручником  "Я досліджую світ" Корнієнко,М.М., Крамаровська С.М., Зарецька, І.Т. (Частина 2)  

 3. Календарно-тематичне планування уроків Інформатика і технології 2 клас НУШ за підручником "Я досліджую світ" Вікторія Вдовенко, Наталка Котелянець, олена Агєєва (Частика2)



Конспекти уроків 1 клас



Конспекти уроків 2 клас
1.  Конспект уроку оригамі. Вирівб в техніці "Лисичка".

2.  Конспект уроку аплікація з рослинних форм. Птахи, звірі, казкові персонажі.

3. Конспект уроку виготовлення ялинки.

4. Конспект уроку виготовлення ялинкової прикраси "Чарівна красуня".

5. Конспект уроку робота з пластиліном. Практичнаробота. Композиція  "Мрійливий кіт".

6. Конспект уроку оригамі. Практична робота: створення за схемою човника. 

7.  Конспект уроку орнамент, види орнаменту. Послідовність дій під час виготовлення орнаменту.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення «Бобер-2023»

  Цього тижня учні 3-9 класів  нашого ліцею взяли участь у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерного мислення «Бобер-2023» . ...