ТЕХНОЛОГІЧНА ГАЛУЗЬ
ТЕХНОЛОГІЇ
Зміст технологічної освітньої галузі
реалізується через навчальний предмет «Дизайн і технології».
Метою навчання дизайну і технологій є
розвиток особистості дитини засобами предметно-перетворювальної
діяльності, формування ключових та предметної проектно-технологічної
компетентностей, необхідних для розв’язання життєвих проблем у взаємодії з
іншими, самореалізації, культурного й національного самовияву.
Досягнення поставленої мети передбачає
виконання таких завдань:
- формування цілісного уявлення про
матеріальне і нематеріальне виробництво;
- сприяння розвитку естетично-ціннісного
ставлення до традицій українського народу в праці, декоративно-прикладному
мистецтві;
- набуття досвіду поетапного створення
корисних і естетичних виробів у партнерській взаємодії: від задуму до його
втілення в матеріалах;
- вироблення навичок
застосовувати традиційні та сучасні технології, раціонально
використовувати матеріали;
- формування культури праці, прагнення
удосконалювати процес і результати проектно-технологічної діяльності, свій
життєвий простір.
Реалізація мети і завдань освітнього
предмета здійснюється за такими змістовими лініями:
«Інформаційно-комунікаційне середовище», «Середовище проектування», «Середовище
техніки і технологій», «Середовище соціалізації».
Змістова лінія «Інформаційно-комунікаційне
середовище» охоплює вивчення питань гармонійного поєднання функціональності
та естетичності у виробах; пошук та опрацювання тематичної інформації у
взаємодії з іншими; дослідження природних, штучних і синтетичних матеріалів;
розрізнення та читання графічних зображень; конструювання виробів з готових
деталей.
Змістова лінія «Середовище проектування»
спрямована на реалізацію творчого потенціалу учнів, створення умов для
продукування ідей, вибору особисто привабливих об’єктів праці; дизайнерське
проектування –моделювання і конструювання; виконання елементарних графічних
зображень; добір матеріалів за їх властивостями; читання інструкційних карток
із зображеннями для поетапного виготовлення виробу.
Змістова лінія «Середовище техніки і
технологій» передбачає формування навичок організації робочого місця,
безпечної праці з ручними інструментами та пристосуваннями; поетапне
виготовлення виробів з використанням традиційних та сучасних технологій;
раціональне використання матеріалів.
Змістова лінія «Середовище соціалізації»
спрямована на формування здатності оцінювати та презентувати результати
проектно-технологічної діяльності, обговорювати їх з іншими; ефективно
використовувати створені вироби; долучатися до благочинної діяльності;
виконувати трудові дії в побуті для самообслуговування та якісного облаштування
життєвого простору.
Розподіл навчальних годин за темами, добір
об’єктів праці вчитель визначає самостійно, враховуючи умови навчання та
педагогічну доцільність.
Календарно-тематичні планування для 1-2 класів НУШ
1. Календарно-тематичне планування уроків 1 класу НУШ з курсу "Дизайн і технології" за альбомом-посібником з трудового навчання до підручника за програмами О.Савченко та Р. Шияна2. Календарно-тематичне планування уроків Технології і дизайн 2 клас НУШ за підручником "Я досліджую світ" Корнієнко,М.М., Крамаровська С.М., Зарецька, І.Т. (Частина 2)
3. Календарно-тематичне планування уроків Інформатика і технології 2 клас НУШ за підручником "Я досліджую світ" Вікторія Вдовенко, Наталка Котелянець, олена Агєєва (Частика2)
Конспекти уроків 1 клас
1. Конспект уроку оригамі. Вирівб в техніці "Лисичка".
2. Конспект уроку аплікація з рослинних форм. Птахи, звірі, казкові персонажі.
3. Конспект уроку виготовлення ялинки.
4. Конспект уроку виготовлення ялинкової прикраси "Чарівна красуня".
5. Конспект уроку робота з пластиліном. Практичнаробота. Композиція "Мрійливий кіт".
6. Конспект уроку оригамі. Практична робота: створення за схемою човника.
7. Конспект уроку орнамент, види орнаменту. Послідовність дій під час виготовлення орнаменту.
Немає коментарів:
Дописати коментар